A tökéletes kagylóminta

Igen, tudom: állandóan mintagondban vagyok. A minap már azon töprengtem, ha mondjuk a mintakeresésre fordított időm harmadában inkább kötnék vagy horgolnék, egyetlen félkész projektem sem lenne, az tuti!

Most sem volt ez másképp, mikor rábukkantam 4 gombolyag mesés Alpacára. Egyik sem teljes már, de így, négyen egy szuper kis őszi kendőt alkothatnak - gondoltam. És már jött is az örök mumus: a mintakeresés.



A jó hír, hogy most a szokásosnál sokkal gyorsabban sikerült, mert szembejött a Pinteresten ez a kép. A maradékfonalak tökéletes mintája! Kendőnek, takarónak, párnának... bárminek el tudom képzelni, egyszerűen szuper!



Már csak a technika hiányzott, de szerencsére hamar meglett egy kedves hölgy tolmácsolásában egy - angol tudás nélkül is - nagyon jól érthető videóban. Nézzétek csak! Érdemesebb kicsit belehúzni, a trükkökre a 8. perc után derül fény ;-)


Szóval megvannak a fonalak, megvan a minta, jöhet az ősz, az már biztos, hogy egy tuti szuper új kendővel várom majd! Ti is kipróbáljátok? :-)

Leányka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése