Kötött nyakkendőt az Uraknak!

Még a múlt héten olvastam egy cikket arról, hogy a legújabb trend bizony a kézzel kötött nyakkendő. Abból is az a modell, ami nem háromszög véggel ékeskedik, hanem egyenessel. Gyorsan mutattam is Balázsnak, aki közölte velem, elképzelhetetlennek tartja, hogy valaha is felvegyen egy ilyen nyakkendőt. Nyakkendőt is aligha!

Engem viszont nem hagyott nyugodni a dolog, így még aznap este írtam Kristóf kollégámnak, barátunknak, aki híres a kiváló stílusáról, öltözködéséről és nem utolsó sorban még a különc dolgokat is imádja. Nagyon tetszett neki a kötött nyakkendő ötlete, úgyhogy gyorsan kerestem is egy elfekvő gombócot, amit majd Kristóf nyakkendőjévé varázsolok.

Az idő persze csak telt, ahogyan szokott, így ma fogtam hozzá komolyabban az egyenes végű, rizsmintás sötétkék nyakkendőnek. Sok modellt megnéztem, de ez lett a befutó. Eredményről még nem tudok beszámolni, de a hétvégén már biztosan. Addig is hoztam Nektek egy kis nyakkendő-mustrát. Nekem ezek tetszettek a legjobban ;-)








A képek a Ravelry-ről és a Pinterestről jöttek.


Végezetül pedig bemutatom Nektek a legjobb kollégát, aki "Csak úgy" csokit hoz nekem néhanapján. Hát nem megérdemel egy kötött nyakkendőt? :-)


Leányka




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése