Nagyinégyzetes horgolt kendő

Emlékeztek még Somára, az alpakára? Azóta is Balázs kedvence, bár a munkahelyi asztal helyett a nappalinkat választotta - itt figyeli most is, ahogyan blogolok :-)



Szóval Soma elkészült, viszont nagyon sok barna fonal maradt utána, és a bézsből is jócskán. Töprengtem, mit is kezdhetnék kb másfél gombolyag fonallal, mikor a kosaraimban matatva találtam még egy vörös és egy zöld-türkiz bontatlan Drops Alpaca gombócot is. Egyértelmű is lett gyorsan: itt bizony nagyinégyzetes kendő lesz!

Az elejéről még akkor meséltem Nektek, vagyis képeket tettem fel az Instagram és a Facebook oldalunkra, most pedig mutatom a folyamatot is.

Az előzetes tervek kb. ennek megfelelően:


Úgy számolt, 50-60 darab elegendő is lesz, úgyhogy elkezdtem horgolni.

A négyzeteket és a háromszögeket is:



Végül 105 négyzet és 15 háromszög készült el, folyamatában:





Az összeillesztést varrással készitettem, erről bővebben EBBEN a bejegyzésünkben olvashattok.

Majd el is készült :-)






Sok sikert hozzá Nektek is!

Leányka



1 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz lett, és jól illik a szép kabátodhoz! Hiába, a maradék fonal mindig felülmúlhatatlan ötletekre csábítja az embert. :-))

    VálaszTörlés