Passzéból bolerót

Két sima, két fordított. Bizony, ennyi kell csak, és már kész is egy passzé. Viszont ezekből az egyszerű szemekből akár boleró is köthető! Hogyan? Akár oda-vissza is, még körben sem kell kötni. Talán emlékeztek a vintage bejegyzésre, amiben ezt a bolerót is mutattam:


Amint megláttam, azonnal tudtam: megkötöm. Vagyis valami hasonlót. Egy 10 dekás gombolyagot szántam rá, végül 15 deka lett. Nem tettem mást, mint felszedtem a szemeket, már nem is emlékszem pontosan mennyit, inkább a karomhoz mértem, Kb 10 centit kötöttem így, aztán kb újabb 10 centiben szaporítottam. Akkor már elértem a háta szélességét, és kb 22 centit kötöttem, majd 10 centin át fogyasztottam, arányosan a szaporítással és újabb 10 centi a kezdő szemszámmal.


A végén az egyszerű kiterített darab két végét az ujjánál összevarrtam, a hát részét pedig hagytam. Ezzel el is készült a boleró - Anyának :-)




Remélem, Nektek is tetszik, nagyon egyszerű projekt, akár kezdőknek is. Csak ajánlani tudom!!



Hajrá ;-)

Leányka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése