Begimbeltem, begomboltam

És egyszer történt, hogy belefutottam ebbe a multifunkcionális horgolt darabba. A rabja lettem nem tagadom - úgy, ahogyan a rozsda árnyalatú Drops Cotton Merinónak is.

A Facebook oldal követői láthatták, hogyan alakult a vonatozásaim alatt a horgolt boleró, egészen addig, mig rá nem jöttem: hiányzik kb 2 sor, a 3 gombolyag pedig elfogyott :-( 


Persze néhány nap alatt beszereztem azt is, ugyanabból a festésből, és nem titkolom, Babaerka volt olyan kedves, hogy még egy csokit is csempészett a dobozba (úgy fest, sejti, mivel vehet le a lábamról :-) ).


Más nem is volt hátra, mint a gombok. Vártam egy újabb hetet, mig végre egy pénteki napon nem kellett rohannom, és nem sötétedés után jöttem ki az irodából, vagyis végre eljutottam a Gombudvarba. Arra a csodahelyre, ahol - bár nekem a méregzöld gomb tetszett igazán, a hölgyek annyira tüneményesek voltak, hogy a kedvükért megvettem a répa gombokat is.
Igazából már nem is bánom, hiszen igy lehet egy vad méregzöld szettem (ezzel kezdtem), egy visszafogott répa gombos szettem és egy bohókás is, amiben felváltva varrom fel mindkét árnyalatot. Vagyis az amúgy is multifunkcionális boleró 3 új arccal bővült :-)


Az első szett tehát igy:


Kedden pedig egy konferencián már debütáltunk is. Mitagadás: rengeteg bókot kapott a boleróm, én pedig rettentően büszke voltam ;-) 



Angol nyelvű minta továbbra is ITT, a korábbi bejegyzésem pedig ITT

Szeressétek - én imádom!

Leányka

utóirat: Jelenleg nincs hosszú i-m, ezt nézzétek el, kérlek ;-)


2 megjegyzés:

  1. És tényleg folyamatosan le akarod vagdosni és újra varrogatni a gombokat? Irigylem a türelmedet... :)

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon jó lett! tetszik, nem csodálkozom ha bókoltak Neked!

    VálaszTörlés