Fonalfaló kis poncsó

A nagyinégyzet sokak kedvence, tudom én ;-) És a legtöbb nagyi minta is. Talán most kevésbé leszek népszerű, de én annyira azért nem szeretem. Nincs benne nagy kihívás, de egy biztos: mutatós és haladós - vagyis már egyből két dolog biztos a nagyival kapcsolatban :-) Szóval a szívem mélyén csak szeretem azért. Módjával.

Mikor Léna kabátkájának befejezését követően láttam a megmaradt színes minigombócokat, azonnal tudtam, hogy ezekből bizony poncsó lesz, és mivel nem akartam megint úgy nyújtani a horgolást, mint a rétestésztát, adta magát a nagyi.

Szóval íme, Léna a nagyiponcsóban (és az új gumicsizmában!!), amit ő csak "POTÓÓÓÓ"-nak becéz és szuperaranyosan dugdossa az ujjacskáit a lyukacsos nagyimintába.



Egy szó, mint száz: Lénán még a nagyimintát is szeretem, és szeressétek Ti is, mert tündéri darab és nem utolsó sorban igazi fonalfaló projekt!

Leányka


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése