Gombolyagból gombolyagba

Emlékeztek még, mikor év elején megígértem, hogy minden folyamatban lévő köteményt befejezek? No, azóta sem sikerült véghezvinni a tervet :-) Viszont azért haladtam, de még mindig nem tökéletes. A mackókötéses boleróm 2 darabból készül a minta szerint, az egyik fele már készen is van, de a másik még valahol itt tart...





A minap azonban észrevettem, hogy lapul még a Barka polcain néhány gombolyag cirmosbarna Relax, és azonnal le is csaptam rájuk! Hát láttatok már ennél szebbeket?






Tudom, most a fonalas barátnők többsége már húzná is az orrát, valami olyasmi dünnyögve, hogy "Te és a Te mocsárszíneid...", de nekem akkor is nagyon tetszik! Hogy mi készül majd belőlük? Egyelőre én sem tudom, de szerintem kardigán, talán ilyen rizsmintás Drops-féle:



Ha tudtok még hozzá passzoló ötletet, megosztani ér, én pedig addig is haladok a kis mackökötésemmel szorgosan, mivel új kötőtűt nem veszünk, ugyanolyan típusú csak más színű gombolyagból kivesszük majd, ha leláncoltuk és szépen felszedjük a szemeket a következő projekthez - ugyanarra a tűre ;-) Lustálkodás félretéve, kötésre fel!


Leányka


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése