Pihe-puha macika

Történt pedig, hogy elhatároztam: macit horgolok. De nem olyan picit ám, igazi nagyot, amivel aludni is lehet. Olyan hozzábújósat, akivel este, lámpaoltás után a legféltettebb titkokat is meg lehet osztani.

Mivel egy ilyen macinak méretesnek és nagyon finomnak kell lennie, fogtam egy jó kis Nako Sport Wool és egy gombóc Alpaca Boucle fonalat. A Sport Wool a vastagságot és strapabíróságot adta a macinak, az Alpaca Boucle pedig olyan finom puhasággal borította be mindezt, hogy még magam is alig hittem el. 

Valahogyan így nézett ki az elején a macim:


Aztán már készen, de még mindig darabokban így:



Vettem hozzá biztonsági szemeket és biztonsági orrot (!!) is, ahogyan egy igazi medvéhez illik:



A maradék Alpaca Boucleból egy kis pamacsot is kapott, farok gyanánt:


Végül pedig Mama sietett a segítségemre, mivel horgolni/kötni azt tudok, de szégyen és gyalázat, be kell vallanom, még egy gomb felvarrása is komoly problémákat jelent számomra :-) Így, miután én kitömtem, Ő készségesen összevarrta nekem.


Vagyis nem is igazán nekem, hanem Lénának, aki úgy megörült újdonsült macijának, hogy gyorsan el is vitte egy körre (hinta)lovagolni, este pedig még fürdeni is vele akart. Mivel ez nem jött össze, legközelebb a kiságyban találkoztak, de úgy tűnik, a pihe-puha maci jó alvótársnak bizonyul :-)



Ha megtetszett a medve, az ingyenes mintát itt találjátok. Bár nem igazán hasonlít, én ez alapján készítettem ;-)

Leányka



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése