Csillag mintás sapi a csillag mintás szoknyához

Történt pedig, hogy a hétvégére kaptam 10 deka szuper fonalat. Természetesen azonnal sapkát szerettem volna, hiszen a szél egyre erősebb, az én kis fejemet pedig semmi nem védi. Elkezdtem egy mintát, majd inkább elbontattam Balázzsal a félkész sapit. Aztán egy másik minta is így járt. Hiába, sokszor vagyok elégedetlen, de bontani nincs szívem - Neki annál inkább :-) Igazi gombolyag gombolyító hírében áll!!

Aztán végső elkeseredésemben Bettina barátnőm sietett a segítségemre: miért nem csinálsz csillag mintásat?? Hát, ez az! Ez eddig miért nem jutott az eszembe?

Így ma estére elkészült a sapi, ami valahogyan így néz ki a szoknyával. Azt hiszem, imádom!!





Szoknya: kb. 250 gramm
Sapka: kb. 100 gramm

Leányka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése