Retro kötés, horgolás 1

A kíváncsiság bizony nagy úr! Engem is utolért :-) Többen is írták már a blog Facebook oldalán, és e-mailben is, hogy nem értik, miért kell "divatolni" a kötéssel, horgolással és "hasznavehetetlen" dolgokat készíteni. Szerintük ez egy új hóbort, pedig régen még szép, elegáns minták voltak.
Valahol természetesen én is megértem ezeket a véleményeket, találkoztam már olyan fotókkal és alkotásokkal, hogy én is gyorsan továbbugrottam, de érdekelt a kérdés: vajon régen is volt kötött, horgolt lakásdizájn vagy épp kiegészítők? Tényleg minden a modern kor ötlete lenne? A válasz pedig: nem igazán. Ahogyan a spanyol viaszt, sajnos sok szép mintát sem mi találtunk fel, de még csak nem is a külföldi blogok. 
Ezért most indítunk egy rovatot itt és a Facebook oldalon is Retro néven, melyben igyekszem bemutatni Nektek, hogy régen is voltak mesés, mégis picit fura ötletek.

Kezdjük néhány "teáskanna melegítővel" az 1920-as, 1930-as évekből. A leírások különben megrendelhetők az Egyesült Királyságból. Elérhetőség és még több kép: ITT.




Leányka



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése