Kötött/horgolt hálószobák

...vagy inkább ágytakarók, amik olyan gyönyörűek, hogy az egész teret kötötté vagy épp horgolttá varázsolják. 
Tegnap este találtam egy képet a Pinteresten, amit azonnal meg is osztottam a blog Facebook oldalán. Annyira tetszett (és ahogyan láttam, Nektek is), hogy eldöntöttem, készítek egy kis inspirációs összeállítást mesés hálókról, bámulatos ágytakarókról.
Szóval tessék hátradőlni, és élvezni :-)


Még több hálószobás kép ITT


A párna nekem kicsit bizarr, de a falat és a takarót imádom!! INNEN 


A takaró, amit nem hiszem, hogy csak úgy arrébb tudnánk dobni, hiszen elég nehéz lehet, de az is biztos, hogy majd' letört a karja annak, aki elkészítette ezt a csodát!! INNEN jött.



Tiszta horgolt elegancia. Takaró formájában is. INNEN


Ismét. Ez pedig INNEN


És néhány szépség még a Pinterestről












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése