Horgolt képkeretek

Néhány nappal ezelőtt véletlenül bukkantam rá Pinteresten (mostanában elég sokat böngészek ott :-)) néhány szuper kis képkeretre. Azonnal éreztem, hogy ezt nekem is ki kell próbálnom! Nem is kell hozzá sok dolog, csak egy kemény (karton) papír, egy lyukasztó, fonal és horgolótű. Nekem a legnagyobb problémát mondjuk a lyukasztás okozta. Nem tudtam jól kiszámolni, hogy hol lesznek majd pontosan, így azt sem, hogy hány lesz... Némi gubancot okozott ez a horgolásnál is, így életem első kerete nem tökéletes, de tudom és látom hibáit, vagyis orvosolható, és ez a lényeg.

Használható képkeretként, de akár órarendet vagy naptárat is nyomtathatunk, és a kartonra ragaszthatjuk. Bátran díszítsük konyhánk, irodánk vagy akár csemeténk szobájának falát is! A minták is változatosak, igazából a legegyszerűbb szegélytől a legbonyolultabbig variálhatunk bármit.






Gondolatébresztőnek pedig néhány további kép, amiket én is csak találtam, de szerintem ki is próbálok :-)





Leányka

ui.: Az első képen Anya és Apa esküvői fotója látható - utólagos engedelmükkel :-)



1 megjegyzés: