Elegancia - tűző napban

Fonalboltban jártunk még tavaly nyáron Balázzsal, Maminak vettünk néhány gombolyagot. Miközben válogattam, ő az üzlet másik végében egy évekkel ezelőtti Fürge Ujjakat lapozgatott, és elakadt egy mesés napernyőnél.

Ámuldozásának egy idősebb eladó hölgy vetett véget, aki már a leírást bújva ajánlgatta is a "helyes fiatalembernek" a szebbnél szebb horgolócérnákat, és ígértet tett: ha Balázs megcsinálja a napernyőt, egy hónapra kiteszi a kirakatba. A helyes fiatalember arcára persze kiült a teljes döbbenet, de nem merte bevallani, hogy ő igazából nem is tud horgolni, én pedig úgy tettem, mintha nem is együtt lennénk és a túlsó sarokban kuncogtam a szerintem hihetetlenül mókás, szerinte persze kínos szitun :)

Hát a kirakatban azóta sem láttam egy horgolt napernyőt sem, de egy lengyel oldalon ma találtam! A képeket nem mi készítettük, de mindegyiken megtaláljátok az eredeti címet. Próbáltam fordító programokkal megérteni, hogy miről is írhatnak, de nem sikerült, viszont találtam egy mintát.

Ha valaki kedvet kapott, sok sikert hozzá és várjuk a képeket!! Addig is elő egy jéghideg limonádéval, és szürcsölgetés közben gyönyörködjetek ezekben a csodákban - ahogyan mi is tettük! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése