Egyedi karácsonyfa

Igazából én karácsonyfagyinak neveztem el, mert a tetején azzal a piros pöttyel tényleg fagyis lett egy picit :)
Történt ugyanis, hogy sehol nem találtam kedvemre való horgolt karácsonyfa leírást, így kigondoltam egyet.
3 szirmos virágnak indult, amit a szirmok elkészítése után megfordítottam, körbehorgoltam alattuk egy rövidpálcasort, majd visszafordítottam. Aztán egy újabb sor szirom, fordítás, rövidpálca, fordítás, szirmok... egészen addig, míg úgy nem éreztem, hogy éppen ekkora fára van szükségem.
Majd egy kis barna fonal, piros "csúcsdísz", piros "boa", és még ezt az esős hétfőt is színesebbnek láttam. Utólag is!
Jó horgolást Nektek is!!

Leányka

2 megjegyzés:

  1. Nos ez tipikus esete annak, amikor a tanítvány túl nő a "mesteren";). Nagyon tetszik a kis remekműved!
    Anya

    VálaszTörlés