Mikulásra felkészülni!

Harminchárom! Bizony, már csak harminchármat kell aludni, és jön a Mikulás. Ma reggel munkába menet épp ezt számolgattam.
Huszonnégy! Minimum huszonnégy ajándékot kell készítenem addig. Ezt is kiszámoltam.
Talán korainak tűnhet ez a bejegyzés, hiszen még bőven november eleje van, de ez nekem már egyértelműen azt jelenti, hogy lassan kezdhetek készülődni a Mikulásra és a karácsonyra. Tavaly is azért késtem a szokásos "karácsonyi csajbuliból", mert még bőszen horgoltam otthon, és be kell vallanom, az utolsó bögremelegítőim is a fa alatt készültek el.
Idén megfogadtam: nem így lesz! Összekapom magam, így már be is szereztem a szép fehér és piros fonalaimat az idei kis "Mikikhez".
Mindenkinek ajánlom ezeket a mókás Mikulásokat, mert nagyon gyorsan készen vannak, lehet őket lakásdísznek, kitűzőnek használni, de még a karácsonyfán is jól mutatnak.
És persze mindenki elolvad tőlük :) Remélem, Ti is!!

(Ezúton is nagyon köszönjük a Tyúkanyónak, mert az alapötlet tőlük jött, csak picit átdolgoztam, vagyis áthorgoltam :)

Leányka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése