Teknősmizéria

Egy szárazföldi teknősnél pedig jobb fej nincs. Ez tényleg így van. A mi terveink között is szerepel, hogy beszerzünk egyet, mert egy korábbi albérletünkben a bútorokkal együtt örököltünk kettőt, de sajnos ott kellett őket hagynunk, mikor visszajött a tulaj. :(

Addig is megígértem a barátomnak, hogy horgolok neki egyet, vesztemre kerestem is egy kis "áldozatot", és elküldtem neki. Azóta naponta az orrom alá dörgöli, hogy még mindig nincs tekije. :D



A legnagyobb problémám az volt, hogy nem találtam hozzá megfelelő leírást, csak képeket, de egy másik állatka alapján úgy fest, hogy lassan meglesz a teki is ;) (Később részletes beszámoló!)

A nagy keresgélés azonban tényleg megérte, mert egy olyan gyöngyszemre akadtam, amit mindenkinek látnia kell!!!



Bizony, bizony Michelangello, Donatello...horgolt formában! Szerintem haláliak :)

Szóval tekikre fel! (Még, ha nem is így:)




Leányka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése