Mami dizájn 2 - Egy horgolt terítő hajnala


Mami professzionális horgoló. Ahogyan korábban is írtam, elsősorban terítőkre specializálódott, de sok munkáját még én sem láttam. Mivel nem egy helyen élünk, és előfordul, hogy néhány hétig nem megyek haza, sokszor le is csúszom egy-egy terítőről.

A mesterművek ugyanis gyakran pár nap alatt elkészülnek, és mindig akad egy barátnő, szomszédasszony, rokon, doktornő... akinek épp névnapja vagy születésnapja van, s mire megérkezem a busszal, már hűlt helye a legújabb terítőnek.

Így én többnyire a fonalak és horgolós újságok beszállításában veszek részt és folyamatában látom a munkákat, készen már ritkábban.



Persze így sincs okom panaszra, nálunk is akad több Mami dizájn terítő :) Legutóbb is egy mintával fogadott, és megkért, mérjem le pontosan a nappaliasztalunkat, mert ez bizony most nekünk készül. Ma eleget is tettem a kérésnek, így a terítő - melynek első részletét Ti is láthatjátok - már gőzerővel készül. A későbbiekben mindenképpen beszámolunk az eredményről is ;)

Leányka, Mami

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése