A gyógyító pancsó


Néhány éve egy hosszú betegség hónapokra ágyhoz kötött. Eleinte nem tudtam mit kezdeni a helyzettel, borzasztóan sajnáltam magam. Aztán egy reggel arra ébredtem, ez nem mehet így tovább – kell valami elfoglaltság. Tettem még két párnát a fejem alá, és elővettem a kötőtűket.

Vastag fonalat, tűt választottam, és olyan mintát kerestem, amire kicsit jobban oda kell figyelni. Belekezdtem egy pancsóba, ami egyre inkább „köttette” magát. Készítése közben szinte repült az idő. Látogatóba érkező barátnőm döbbenten kérdezte, hogy mit csinálok. Válasz: próbálom elviselhetővé tenni a gyógyulási időt :) Hihetetlen vagy! – kacagott.

Remélem, Ti is úgy látjátok a képek alapján, hogy a figyelemelterelés jól sikerült.

Szerencsére ma már csak a jó meleg pancsó (és néhány egyszerű horgolt mellény) emlékeztet az ágyban töltött hosszú hónapokra.


Anya

3 megjegyzés:

  1. 25 évvel ezelőtt hosszú hónapoket pontosabban 6 hónapot töltöttem egy klinikán.Én is hihetetlen depresszióba zuhantam,aztán telefonáltattam/beszélni nem tudtam/ a páromnak hozzon be nápoly fonalat és hozzá kötőtűt.Megjelent az én drágám 1 kg nápolyival mert a vonal rossz volt és ugy értette.Kötöttem a gyerekeimnek rendeletlenül.Volt hogy vékony fonalból kötöttem el is neveztek galuska galagonyának mert szerintük 3 ujját kötök egy pulcsinak.Félre a régi dolgokkal.Ez a poncsó tényleg puha meleg és kinálja magát.

    VálaszTörlés
  2. szia Anya!

    Nagyon tetszik a csikos poncso rajtad. Hasonlo testalkatom van mint neked. Tudnal kuldeni leirast?

    sudan.ayesha@gmail.com

    Erre a cimre varom a mintaleirast.

    Koszonom.

    VálaszTörlés
  3. szia Anya!

    Nagyon tetszik a csikos poncso rajtad. Hasonlo testalkatom van mint neked. Tudnal kuldeni leirast?

    sudan.ayesha@gmail.com

    Erre a cimre varom a mintaleirast.

    Koszonom.

    VálaszTörlés