Virág az esti bringázáshoz


A horgoláson és a kötésen kívül persze több menő dolog is akad, ilyen például a bringázás. Környezetvédelem ide, sport oda, bicajozni nagyon jó, és az sem elhanyagolható, hogy a kerékpáron mutatósak vagyunk. Az öltözködés pedig okoz ilyenkor némi fejtörést. A hideg beköszöntével talán egyszerűsödik a probléma, de egy forró nyári nap utáni meleg estén, mikor tekerünk egy jót a barátokkal a parkban, ligetben, majd beülünk egy tuti helyre (a főváros esetében mondjuk a Kertembe), nem árt csinosnak lenni.

Az én receptem ezekre az esetekre végtelenül egyszerű. Fekete cicanadrág, fekete vállpántos kisruha, és ami ebben a "sötétségben" kihagyhatatlan: egy színes virág. Az elkészítése sem bonyolult, az igazat megvallva én ezeken a virágokon keresztül szerettem bele a horgolásba. Hála az égnek már videókat is találhattok a műveletről, így pillanatok alatt megtanulható az összes fogás. Én leírás alapján készítettem el az elsőt, az sem volt vészes!

Az egyszerű együttes így már odavonz minden tekintetet, és abban is biztosak lehettek, hogy még a bringátok is jobban gurul majd! Egyetlen dologra figyeljetek, mielőtt elkezditek gyártani a kis fonal-növényt! Olyan színt válasszatok, amilyen cipőtök és táskátok már van, mert ezek elkészítésére majd csak később térünk vissza ;)

Leányka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése